Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Anny 11
47-200 Kędzierzyn-Koźle
Zakup i dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do drukarek, faksów i kserokopiarek Powiatowego Urzędu Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.
- - kod CPV30125110- 5 - toner do drukarek laserowych/faksów
- - kod CPV30125120- 8 - toner do fotokopiarek
- - kod CPV30192113- 6 - wkłady drukujące
- formularz oferty powinien zawierać informacje zgodne z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załączonym do Zaproszenia;
- formularz winien być podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz;
- wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
- wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą propozycję;
- upoważnienie do podpisania propozycji winno być dołączone, o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów;
- w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej, załączniki należy wypełnić czytelnie z należytą starannością
28.02.2023 r.
Zamówienie będzie realizowanie w sukcesywnych dostawach w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. lub do wykorzystania maksymalnej wartości umowy brutto.
cena 100%
kryterium ceny 100%
Katarzyna Kufka
tel.: 774827041 wew. 109
e-mail: opke@praca.gov.pl
- Powyższe postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 00 zł netto w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu. Postępowanie nie podlega ustawie z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
- Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Przekazanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub w części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.
- Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
- Koszty przygotowania i dostarczenia oferty do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania postępowania na każdym jego etapie oraz możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy
w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. Dane kontaktowe: 77 482 70 41-43, e-mail: opke@praca.gov.pl; - Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu jest Pani Katarzyna Żuchaj, e-mail: iodo@pup-kkozle.pl;
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty (podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO);
- Dostęp do Pani / Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Kędzierzynie-Koźlu oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem, podmioty kontrolujące prawidłowość przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia oraz instytucje uprawnione do dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a w przypadku zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego o czas niezbędny do jej wykonania; jeśli czynność nie doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na archiwizowanie
i przechowywanie dokumentacji; - Posiada Pani / Pan:
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postepowaniu jest dobrowolny;
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.